Tema: Re: malku skaldymas
Autorius: Algirdas
Data: 2009-05-06 13:13:51
turiu ir ta, ir ta. siaip pavasari skaldziau su 1,4, kartais tikrai butu
pravertes sunkesnis pleisto formos.
uztaikiau senukuose ant akcijos ir nusipirkau sita issvajota 2,4 uz 160lt -
realiai isbandysiu tik kita pavasari, bet per pora bandomuju skaldymu
patiko.

"gidas" <a@b.lt> parašė naujienų
pranešime:gtrd95$dfv$1@trimpas.omnitel.net...