Tema: Re: Kaip vertinate sita.
Autorius: edwis
Data: 2009-05-05 23:52:47
kai rinkausi irgi buvau nusiziurejes Bosha tik galingesni, bet kol prijunge
pratestuoti paprasciausiai mygtukai iskrito :) mane ilgai pries tai
atkalbinejo patys pardavejai, bet as galvojau kad bungesni nori isiulyti :)
deja paziurejau kaip sukonstruoti mygtukai tai supratau kad i bosho linija
prie auksto slegio plovimo irenginiu net neziuresiu.
Kas liecia auto plovima namu salygomis tai is praktikos rekomenduoju paimti
paprasta slanga su antgaliu i kuri papildomai dedasi sampuno tutele. slegio
uzteks ir is krano. jei reiketu vel rinktis tai nesirinkciau auksto slegio
plovimo aparato ir dar Karcherio vien del to kad neracionaliai panaudoti
galima sampuno indas, kuris statosi salia irenginio (virs 1K lt yra ir
viduje indas), o rinkciausi mano pasiulyta varianta.

Edwis