Tema: Re: vanduo ant palanges ()
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-11-18 17:21:17
Mėgstu tokius galvosukius. Jei nori suprasti kaip prabėga vanduo, tai ir
galvok kaip vanduo. Kitaip sakant vanduo bėga kur lengviau. Į antrą zoną
vanduo gali pakliūti:

A. Iš zonos 1 jai persipildžius
B. Atidarant langą prilaša
C. Per stiklo paketo tarpinę.
D ?

Tam reikia patikrinti visus variantus, gal varčia į kurią dedasi stiklo
paketas irgi turi drenažą, gal per ten prabėga, o gal suvirinimo defektas.
Imti stiklą ir žiūrėti. Patikėk aš iš sportinio intereso išardžiau balkono
duris ir radau vekos broko, tai teko gręžti drenažą varčioje išėmus stiklą.
Dabar niekas nevarva. Tavo paveiksliukas tai vizualizacija kuri gali
neturėti nieko bendro su realybe.