Tema: Re: REQ: plyteliu klojeju
Autorius: finito
Data: 2013-11-14 10:57:00
tai px kad 10 m2, man ir 3 kvadratus ateje dviese klojo :) sake mes visur
dviese dirbam px kiek kvadratu.  Kaina gal bus ne 30 Lt/m2, o kazkur
orientuokis biski pamoketi daugiau, aisku ne dvigubai. Nes vis vien skaityk
kad krusnios bus 2 pusdieniams: viena diena atvaziuoti pakloti,  kita diena
atvaziuoti uzglaistyti tarpus. Siaip nuo plytelisto poziurio priklauso, bet
jie kartais laisvesne diena nuo didesniu projektu turi, tai gal pasirasytu,
arba jei is vis darbo tuo momentu neturi.