Tema: Re: sieninio maisytuvo keitimas ir ekscentrikai
Autorius: Donatas
Data: 2013-11-13 08:29:06
 Taip , nenoriu gasdinti , bet man tarybini issukant luzo, tiesa , ten buvo
net ne ekscentrikas, todel is principo net netiko naujam maisytuvui.
Kadangi man luzo ligiai su vamzdziu , siulau ir tau pasirupinti atsarginiu
variantu: santechniku kontaktais, kurie turi reikiamo diametro sriegikliu ir
grazteliu ar kazko kito , kad butu galima pasalinti seno ekscentriko
likucius

-------
Donatas