Tema: Re: Karcher pagedo ar taip
Autorius: G.Z
Data: 2013-11-11 12:39:55
na taip, pas mane ne karcher, bet pagal parametrus ir galinguma atitinka 5x
karcher klase

"Pi."  wrote in message news:l5qbba$smc$1@trimpas.omnitel.net...

tubut plovykla plovyklai nelygu.. kiek litru vandens reikia vienai, o kiek
kitai?

"G.Z"  parašė naujienų news:l5qb78$sj5$1@trimpas.omnitel.net...

as karts nuo karto naudoju prie auksto slegio plovyklos paprasta siurbliuka
be hidroforo, va toki http://www.vnmpi.lt/index.php?id=2541  pumpuju is
kauno mariu, slangos ilgis apie 40-50 metru tai veikia normaliai ta auksto
slegio plovykla.

"Cukrius"  wrote in message news:l5qaf4$s1b$1@trimpas.omnitel.net...

be hidroforo nieko nebus