Tema: Re: baldu gamyba kaune
Autorius: CodeC
Data: 2013-11-09 22:12:04
On 2013.11.09 22:03, mindau wrote:
> apie kitus nieko nezinau.. bet keleta kartu teko is arti matyt kaip
> darbuojasi Voke.. tai uzuojauta klientam.
> cia Vilniuj.. gal kitur kazkas kardinaliai geriau..

as tai kazkaip isvis kas liecia baldus, tai labai jau isrankus ir
priekabus esu, todel vaikstant po baldu pardes tai realiai graudu
biski... nes mano akim tai visiska fufeli uz kosmines kainas stumdo.
svetaines minksti baldai is siandien matytu tai tik vieni ir patiko.
komplektas sofa + 2 foteliai nuo 14k :) visokie po 5-8k kuriu yra
dauguma tai liudeselis totalus...
kieti baldai isvis toks vaizdas i salonus normalus nepakliuna.