Tema: Re: ekovata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2013-11-07 12:13:28
2013-11-07 11:19, Aivaras rašė:
> aš pūsiu medinį perdengimą 25cm (20cm gegnė+5cm suskersuota brūseliu 5x5)
> atstumus 55cm padariau  paroc vatai, bet šiai dienai apsisprendęs dėl
> ekovatos
> tik dar dilema kuom uždaryt dėžę iš apačios:
> 1. medžio plaušo plokštės
> 2.OSB
> 3.Garo izoliacinė plėvelė

Pas mane lygiai toks pat svetaines lubu fragmentas. As po gegniu
stygomis dejau dvigubus GKP, is apacios pritvirtinau plevele ir prisukau
plonyte lakuota svediska dailylente po 16lt/m2 lyg ir. Todel GKP
pildziau ekovata. Tarp stygu gi gal dabar deciau ParocExtra, bet turiu
abejoniu del garo izoliacijos patikimumo.
Kadangi pas mane svetaineje tik dailylenciu fragmentas ir jis kokius 1,5
metro auksciau uz likusias lubas, tai i paaukstinima beriau ekovata. Va
sia vieta ir paminejau, kad padauzius per sonus ekovata eme ir sukrito.
Dar ekovatos pritrombavau ten kur murlotas. Turiu likusius 6 maisus
ekovatos. Galvojau barstyti ant likusio ploto perdangos ploksciu ir tik
tuomet kloti garo izoliacija taip plevele apsaugant nuo pazeidimo.