Tema: Re: liebherr saldytuvas durniuoja
Autorius: tranzoo
Data: 2013-11-06 10:15:49
paziurek ar neuzsikimso kondencato latakai. tiek kameroj, tiek saldytuve.

pas mane buvo kokiatai etikete saldytuve uzkritus - kondencatas polabai
nedaug bego i kamera, salo ir gaudavosi, kad atsidarydavo kameros durys....

jei viskas tvarkoj su latakais - pabandyk nusukti apsauga nuo kameros
saldymo elemento ir paziurek ar ten nera ledo/sniego susikaupe. ir paziurek
ar veikia ventiliatorius.