Tema: Re: Dyyydelė dracena
Autorius: bzik
Data: 2013-11-05 11:17:57
gali bandyt pažemint :) kaip ant stiebo išaugint šaknis rasi
http://www.sodasirdarzas.lt/geles/vazonine-lapine-gele-dracena/

"CodeC"  wrote in message news:l5a964$2bm$1@trimpas.omnitel.net...

On 11/05/2013 10:04 AM, eSSas wrote:
> Namuos užaugo >2,5 m. aukščio dracena, į lubas atsirėmė. Vešli, žalia,
> graži. Ką su ja dabar daryt? Pjaut per pusę (kaip?), parduot (gal kam
> reikia?), išmest iš 13 aukšto?
>
> Dėkui už artikuliuotus patarimus, pasiplūst irgi galim ;-)

mano lygiai toki pati citrinmedi labai noriai darboviete prieme. stovi
salia dideles vitrinos daba, sviesos daug gauna. lubos aukstos, dar
didesnis uzaugs. visai fun per pietus nupurkst, palaistyt karta i
savaite :) namie nedaeidavau as iki jo taip daznai... :)