Tema: Re: benzininis auto?
Autorius: arulis
Data: 2013-11-04 13:58:30
 wrote:

> Protingieji kurmiai paaiskinkite kap cia yr? Dairausi seimyninio
> universalo kokiu 2005-2008 metu. Buvo sovusi ideja imti benzinini ir
> dujinti. Bet praskanavus autopliusa matau kad nelabai yra is ko rinktis.
>
> Kaip cia taip yra, ar paklausa prasta, tai ir pasiulos nera, ar
> atvirksciai, benzinus kazokai ir kt. isperka ir nieko nelieka? Dyzeliniu
> tai prasom - visu markiu modeliu komplektaciju, ir ne po viena vnt. Bet
> tarkim jei dyzelines nenoriu.

ziurejau statistika per keleta menesiu pavasari - pasidariau skriptuka pagal
autopliuso prenumerata. tai mane dominanciu masinu 70-80% naujuose
skelbimuose atsirasdavo dyzeliai, ir tik like - benzinas.

isvada - paklausa matyt ant LT yra didesne dyzeliu, tai ir juos vezha,
juolab , kad nudrozta dyzeli nesunku nupirkt ir brangiau parduot ant LT,
nei kad su benzininiais.

p.s. jieskojau benzino, dujint norejau, bet per tas pajieskas nusipirkau
dyzeli su istorija :)