Tema: Re: Vakuumin ar paprasta karto vandens ildymo sistema ant stogo ?
Autorius: linasz
Data: 2013-10-30 10:38:15
jei taip tai valio, tau jis atsipirktu greitai ir butu gera investicija
:) bet as dar domejau ir tokiu dalyku, kad pirkti ne vandens sildytuva,
o saules jegaine, kuri gamina elektra, tada be jokiu keitikliu jungti
prie sildymo teno, cia butu daug paprasciau, kazkur net buvau rades
zmogaus paskaiciavimus lyginant jegaine su kolektorium, gavosi kad
jegaine ir pigiau, paprasciau tiek montavimas tiek prieziura, teik ir
ant stogo maziau matysis