Tema: Re: aptvėrimas sodui
Autorius: eSSas
Data: 2013-10-28 16:54:48
On 10/28/2013 4:49 PM, bzik wrote:
> ačiū, gera kaina. Varteliai netinka, nes reikia auto įkišt

Būna ir vartai iš segmentų, 1000-1500 ribose. Randami pagūglinus. Iki
Santa Barbara stiliaus netraukia, bet prie segmentinės tvoros tinka.

Klaipėdoj buvau radęs ne stačiakampius, bet į/išgaubtus segmentus
gaminančią firmą. Kainos didesnės, bet dar įmanomos. Prie Santa Barbara
stiliaus jau arčiau :-)

S.