Tema: Re: problematiskas sienos izoliavimas
Autorius: Giedrius P.
Data: 2013-10-28 09:04:54
2013-10-28 08:59, eSSas rašė:

> Kamštis izoliuos garsą iš abiejų pusių, tik gal ne magiškai absoliučiai.
> Knauf turi garsą izoliuojančias plokštes, berods 5 cm storio - gal verta
> duris kiek paslinkt?
>
> Parketlentės atremtos į sieną kietai? Tada jos irgi rezonuoja garsą
>
> S.
Sveiki,

kambaryje pries dvi savaites, garso izoliavimo delei darytas remontas:
isimtos parketlentes, nesandari perdanga privaryta makroflekso, viskas
uzpilta sausom termofloc izoliacinem granulem (10 cm) ir vel sudetas
paklotas bei parketlentes - skambesys nuo kaimynu veiklos tame
kambaryje-nepasikeite, pridejus ausi prie sienos galiu dalyvauti kaimynu
diskusijoje, nepridejus-zodziu prasme skiriu sunkiau, bet viskas skamba
"zeuriai garsiai".