Tema: Re: buto paskolos pabaiga
Autorius: Mindaugas T
Data: 2013-10-18 17:57:32
On 10/18/2013 4:24 PM, vaidas100 wrote:

> Pas mane panaši situacija su draudimu :)
> Ėmiau paskolą 20-iai metų.
> Tada SEB'as išprievartavo turtą apsidrausti visam laikotarpiui.
> Paskolą grąžinau per 10 metų.
> O draudimo sutartis taip ir liko... :)
> SEB'ui sakiau duokit pažymą draudimui ar kažką, kad jūs man pretenzijų
> neturit, nes noriu draudimo sutartį pasikeist.
> SEB'as man pasakė, kad jie jokių tokių pažymų neišduoda :)
> Tada porą kart su IF draudimu bandžiau kalbėt apie tai, o tiems tai
> išvis ant manęs PX... :)
> Bet išmoką iš IF'o gavau operatyviai po įvykio tai kaip ir labai skųstis
> [...]

Mane "buvo išprievartavę ant LD", irgi buvo likę ne vieni metai.

Nežiūrint to, kad telefonu paskambinus trys moteriškės dėstė tris
skirtingas versijas, o skyriuje sėdinti mergaitė kompą knebinėjo 45 min
kol rado ką kur kaip, nebereikėjo nieko - atsinešiau asmens dokumentą,
seną polisą, parašiau prašymą, ir galėjau pasirinkti - sumokėt už mėnesį
į priekį ir nutraukti (pagal sutartį apie nutraukimą reikia pranešti
prieš 30d) arba AKCIJA!!! - toks pat draudimas jau tavo paties vardu,
tik už pusę kainos.