Tema: Re: Kitaiski akumuliatoriai
Autorius: nemunelis
Data: 2013-10-17 13:13:39
10/17/2013 12:30 PM, ShowmanaZ rašė:
> nustipo man makitos 18v akumas, dairausi škias aš naujo, nu ir ką,
> makita.lt siūlo už 310Lt, kitas lietuviškas ešopas kažkas ten 270lt, o
> va broliai kitaicai už dviejų replikų komplektą prašo ~50$, pvz va:
Jei pirkt iš kiniečiu tai tik ebay žiūrėčiau. Jei neveiks tai bent
pinigus atgausi. Iš aliexpress patirtis tokia: viena kart gavau
sugadinta daiktą "sugadintas pakuojant" kita kart visiškai ne ta ką
pirkau. Ten politika tokia: derink su pardavėju kad gražintų pinigus,
pardavėjas plėšo maikę kad ne jo kaltė ir lieki ant ledo. Vienu atveju
pavyko susigrąžinti 30%. ebay visada pirkėjo pusėj teko pačiam tuo
įsitikinti.