Tema: Re: Q:peles
Autorius: Terpentinas
Data: 2013-10-15 13:07:08
Elementariai: Imi vytauto butelį, nupjauti jam kakliuką. Butelį su
izoliacija pritvirtini prie skersinio, taip, kad butelys su jame padėtu
jauku būtų pusiausvyroje, kai pelytė lenda į butelį, jis praranda
pusiausvyrą ir pasiverčia. Reikės dar padaryti laiptukus pelytei, jei nori
gali skambaliuką pakabinti, web kamerą ir pan. Jaukas geriausiai tinka
snicker šokoladas :) Aš taip garaže išnaikinau 6-7 peles. Tai labai
humaniška, peles gali paleisti laukuose tiesiog nunešus butelį. O vaikams
žiemos vakarais irgi pramoga. Gali youtubei pajutubinti panašių sprendimų.