Tema: Re: kelmai
Autorius: bzik
Data: 2013-10-10 11:18:37
kam išmest medieną, jei ja galima šildytis? :)
Kadaise Suvalkijoj seneliai išmokė. Jie net išgenėtas šakas kapodavo, į
ryšulius rišdavo. Apylinkėse buvo vieni geriausiai gyvenančių, nes laikėsi
principo - daug dirbk, o darbo rezultatą sunaudok pats ar parduok :)
Mašinoj visada smagus rankinis pjūklas. Nesibodžiu pakeliuj stabtelt kokioj
kirtavietėj ar virtuolį pasismulkint. Vienas trumpas sustojimas = kelios
dienos šilumos :)

"Pjero"  wrote in message news:l35mql$i20$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir kantrus gi tamsta ;)