Tema: Re: 1 kambario šildymui katilo ar kokio kito sprendimo
Autorius: Glebas
Data: 2013-09-18 10:48:07
Pigesnių katilų nelabai ir rasi. Nebent imti naudotą kokį nors.
Katilą renkantis labai siūlau atkreipti dėmesį kiek firmų aptarnauja to
gamintojo katilus. Kartais galima labai nemaloniai nustebti ieškant
pagalbos...
Apsisvarstyk kokio nori karšto vandens ruošimo būdo - momentinio ar su
vidiniu arba išoriniu boileriu. Katilų modelių gama iš karto skiriasi.
Asmeniškai aš, su momentiniu imti nepatarčiau, bet čia kiek žmonių, tiek
nuomonių.
Plius pasiskaičiuok tai, kad katilų montuotojai (santechnikai) nenori
pasidėti su dujų įvado perkėlimu/sukinėjimu ir apskritai nenori liestis prie
dujų - tam gali reikėti dujininkų pagalbos. Jeigu oficialios - dar gal ir
paprašys pasidaryti projektą, to nežinau. Vėl gi klausimas dujininkams - ar
įvade, kuris skirtas tik viryklei, yra pakankami parametrai katilui. Čia tik
teorinis klausimas, bet gal geriau tai išsiaiškinti prieš nustembant, kad
kažko trūksta...
Reikės santechniko, kuris prijungtų katilą...nežinau kokiam mieste reikia,
bet Vilniuje gana sunku su jais. Dažnai arogantiški ir nenori dirbti, jeigu
darbo daugiau negu pusvalandis, o suma mažesnė nei milijonas. Dabar ruduo,
poreikis prieš šildymo sezoną dar padidėja, tad tartis gali būt dar sunkiau.
Montavimo kaina gali būti keli šimtai litų su sąlyga, kad nereikės daryti
kažkokios vamzdžių reformos ir vedžioti naujų iki katilo.
Kamino greičiausiai nėra, tada tikėtina, kad reikės katilo su "turbo"
išmetimu, kas reiškia būtinybę gręžtis per sieną ir iškišti horizontalų
kaminėlį laukan.
Taip pat reikės katilo paleidėjo, kitaip neturėsi garantijos. Paleidimas dar
plius kokie 200 Lt.

Ir...blyn...o kur visi buvo, kai namas atsijunginėjo nuo centrinio, jeigu
tokie klausimai tik atsijungus ėmė kilti??? Negi tik prieš žiemą pradėta
galvoti kaip čia reiks šildytis?