Tema: Re: pakomentuokit samata plz
Autorius: eimaz
Data: 2013-09-13 11:27:37
tai kokios medžiagos dažymui 3,5k Lt? :)) man Sadolin dažai su spalva visam
namui gavosi 2,4k Lt.

"e-Kerepla"  wrote in message news:l0rr5l$5ov$1@trimpas.omnitel.net...

Plytelės ir dažai į kainą neįtraukti....

"skaitytojas" <arunasz@trintizebra.lt> wrote in message
tipo garaze tai gali belenkaio klijuoti? Taigi darbas tai toks pat, o
plyteles jei pigesnes, tai gal dar problematiskesnes, nei kad su brangesnem
klijuotum. Man tai normalios kainos pasirode. Jei nori tauyti, tai darykis
kai ka pats. Pvz. gali laisvai nusidazyti kazkoki plota pats. Medziagu
kainos tai tokios papigiai sakyciau. Plyteles uz 10-15 litu iskaitant klijus
ir glaista tarpams? Tai kas ten per daiktas uz tiek gausis?

"GunGame" <gun@game.lt> wrote in message
Plyteliu klijavimas garze ir katilineje galetu buti pigesnis, po kokius
25Lt/1m2

Postatybinis valymas ~1000Lt, siulyciau paciam apie valyma pagalvoti...

Glaistymas gipsinio tinko galetu buti kokie 10Lt/1m2. (manau kad pakaktu
dvieju glaistymu ir nusveitimo).

"e-Kerepla" <abrabr123@alt64.kom> parašė naujienų

Sveiki,

gal