Tema: Re: laidu jungimas dezuteje
Autorius: 4r
Data: 2013-09-10 14:40:24
del kontakto tai viskas ten tvarkoje, tiesiog reikiamo ilgio nuzievink ir
iki galu laida ikisk.

Visdelsto dauguma kontaktiniu dezuciu buna pasiekiamos,

lituociau nebent ten kur montazine dezute bus pilnai uztinkuota, ar
uzstatyta sumontuojamais baldais/ kas nekontakto atveju butu ziauriai
nepatogu prieiti...

"Velnias"  wrote in message news:l0mv1n$5j1$1@trimpas.omnitel.net...

Ir kontaktas patikimas kaip sulituotos skrutkes? Bet kokioje elektriku
parduotuveje galima rasti ar cia ekskliuzyvas koks?