Tema: Re: Paporinkim: Plyteles+Laminatas virtuveje
Autorius: rl
Data: 2013-09-11 11:07:23
Nu tai taip, gera danga turbut, jei pastoviai vaskuosi, lakuosi,
vaiksciosi su vilnonemis tapkemis ar pan.
As tiesiog supratau, kad ji ne man, nes yra lepi ir reikalauja
prieziuros. Tuo ir pasidalinau su kitais, kad patys ateityje po to
nenustebtu susideje pagal tik teigiamus atsiliepimus ir atitinkumai
susiformavusius lukescius...