Tema: Re: LMDP baldai
Autorius: Dunduk@s
Data: 2013-09-10 10:43:37
2013.09.09 13:09, haden rašė:
> Pagalhttp://www.youtube.com/watch?v=YswHSE7sADg
> ten paturbintas xls failiukas uzsakymo:)
> Rodo, kad gali pasirinkti ekscentrikam skyles +- standartines

Aha, vadinasi, yra nauja užsakymo forma.
Idėja gera. Tik, mano galva, ne iki galo įgyvendinta:
1) pasirinktas failo formatas xls keistokas žinant, kad xls formatų jau
dabar yra nesuskaičiuojama daugybė, o MS vis kepa naujus;
2) skylių išdėstymas nelabai „standartinis“ (bent jau filmuke);
3) sutartinis žymėjimas (gręžimo, pastabų) niekur nepaaiškintas, filmuke
po užsakymo numeriu vaizduojama schema, bet realybėje nieko panašaus
nevyksta nežinau ar dėl xls formato „tobulumo“, ar schema tik filmuke;
4) nėra (gal nesupratau) gręžimo į plokštumą ir į briauną, o be jų visas
gręžimas kaip ir netenka prasmės, ypač, kai atstumai nestandartiniai.

Bet kuriuo atveju iniciatyva sveikintina, o atsirandančias problemas
galės išspręsti.

--
Su visa pagarba,
Dunduk@s