Tema: Re: Ka daryt, kai "bega stogas"?
Autorius: Sail
Data: 2013-09-09 14:43:45
Tai tame ir liudesys, kad ta isbegimo vieta tai tik apytiksle indikacija.
Tokia jau siuolaikines statybos beda su tuo stogu - sunkiai taisosi tas
dalykas. Gal pvz vanduo praeina po skarda, tada plevele nuteka iki kazkur ir
tada isbega?

Siaip mano name 2/3 stogo yra normali ventiliuojama palepe, skarda ir
daugiau nieko, apsiltinta perdanga. Tai eksploatacine prasme pasaka, ir
slamsta kur sudet yra, ir baidare/palapine isdziovinti, o jei kur bega, tai
iskart matos. Ir pastatyti pigu, vienzo vieni vartai.

O va likusi 1/3 tai dabartine nesamone su silltintu stogu...