Tema: Re: Priesgaisrines durys Hormann EI-30 80x200
Autorius: eimaz
Data: 2013-09-07 00:40:26
oi ne, tiek čekių tikrai nesusidarė pas mane. garantinės s/f guli 2 plačiose
įmautėse
(http://www.edvonis.lt/media/dynamic/img/preke_238143/8354_large_se-im-4756.jpg),
o čekiai po suvedimo į kompą metami lauk buvo, bet tikrai 2 maišai nebūtų
susidarę.

"Darius-B"  wrote in message news:l0dhhg$3tb$1@trimpas.omnitel.net...

Tai as irgi is pradziu suvedinejau, klsifikavau ,... ir dabar laukiu kada du
pilni maksimos maisai su nesuvestais cekiais, saskaitomis eis i nauja
krosnele:)

"eimaz"  wrote in message news:l0dgqd$3gi$1@trimpas.omnitel.net...

turiu namo statybų išlaidas iki smulkmenų tikslumo. bijau, kad pusė iš čia
esančių darė tą patį statydami namą. o ir nematau jokio sudėtingumo 6-8 mėn
statant namą, vakare suvesti išlaidas, ką išleidai namo statybai. statant
kitą namą labai pravers tie skaičiai palyginimui ir pan.

"Darius-B"  wrote in message news:l0dfts$2ui$1@trimpas.omnitel.net...

as tai galvoju, kad tu tikrai neturi ka veikti jeigu islaidas xls failiuke
fiksuoji:) Nu nebent cia toks hobis:)

"eimaz"  wrote in message news:l0dc3k$l2$1@trimpas.omnitel.net...

tu galvoji man nėr ką veikt ir šiaip rašinėju, kad man tiek kainavo? tikrai
nepamenu kokioje firmoje montavaus, žinau, kad buvo Horman T-30. visos namo
išlaidos guli xls failiuke ir ten tokia kaina įrašyta. jei tiksliai, 1030Lt.
pirma rasta nuoroda google
http://www.lauko-durys.eu/lt/spec--paskirties-durys

http://www.lauko-durys.eu/lt/spec--paskirties-durys

"Velnias"  wrote in message news:l0d9l2$ujs$1@trimpas.omnitel.net...

Duok realu kontakta, kurioje parduotuveje Lietuvoje jas parduoda uz 1000 Lt
su
montavimu ir pristatymu, aciu.