Tema: Re: tvoroms
Autorius: Darius-B
Data: 2013-09-03 20:48:55
Pritariu. pvz: klijavau fibo pertvarinius blokelius, kai purski klijus irgi
vaizdas kaip paprastu putu, o kai sukieteja nieko panasaus i putas nelieka.
Bandant atskirti du suklijuotus blokelius skyla blokelis o siule lieka
sveika.

"AurimasB"  wrote in message news:l04kce$kht$1@trimpas.omnitel.net...

tai aš manau kad bus su jomis viskas ok, yra n rūrių tų putų, paptastai jos
bijo UV, o zemėje to nebus, tai nieko anom ir neatsitiks..