Tema: Re: oraputes kanalizacijai
Autorius: G.S.
Data: 2009-05-07 13:51:03
Bet tai 2 vnt membranu 130 lt o reik keturiu tai bus jau 260 Lt. Nors
kazkokiu remontiniu komplektu turi su visais laikliais ir varztais ir 4
membranom ir tik 244 lt kazkodel tekainuoja ..
Dar selenoidai keli pareje yra ...  kazkas keista man cia vistiek tai jei
jau taip plysineja membranos ir selenoidai dega tai neprapucia jis ten to
oro ar ka.