Tema: Re: koks katilas tinka medziui ir anglims?
Autorius: eciffo
Data: 2009-05-06 08:19:36
Sliulau apsvarstyt alternatyvas ir nesirinkt KKK.
Bet jai jau gyvenimas vistik spiria kurent KKK,reikia pradziai pasirinkt
kuro rushi,nes angliniai katilai niekad nekurens medzio taip gerai kaip tai
daro specializuoti
medinukai.
Jai vistik aiskaus apsisprendimo del kuro rusies nera ir anglis
neatmetama-,pusetinas variantas bus ViadrusU22/26,Sime Solida ir jos
spyziniai klonai(Buderus,Dakon,Protherm) sukombinuoti su akumuliacine talpa.
Dakon dor,Kalviai ir atramos,- siuksles.Ny v pizdu ni vkrasnuju
armiju.Stropuva-isskirtinis shudas megejams.
Viskas imho,bet is gyvenimo tai nespardykit.