Tema: Re: Slifuoklis medziui
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2009-05-05 16:18:56
> elektinio irankio nuoma. Koks geriau/paprasciau darbui - ekscentrinis ar
> vibracinis? Gal kas is grupso Vln turi ir nori isnuomot pigiau nei Gotas?

kaip tik pats nesenai pasidariau lovele, tad...
Juostinis siam darbui netiks, isvarys reziais, jei slifuojamas pavirsius platesnis nei slifavimo juosta, ir dar sukels plauselius kazkiek. Ir nesuk sau smegenu del nuomos. Senukuose pasiimk va sita, http://www.senukai.lt/index.php?&cl=details&cnid=0821&anid=000050724958 - tai ir kainuos nedaug daugiau uz nuoma, ir instrumenta turesi, nes jei jau loveles emeisi, tai ir ateity ka sumastysi ;) Man su juom dirbt visai patiko, tik turi pradzioj padet ant lenteles, tik tada jungt, jei ijunges uzdesi gausis rezis. Pradet gali su 80 (jei daug lygint reik), pabaigimui 100-150, bet daug kas nuo medienos priklauso.
Pofig kad kinietiska piguva, paprastiems darbeliams jin visai tinkama yra, o ir ismest nebus gaila kai uzsilenks, sneku is patirties. Kitavertus, jiems yra metu garantija, tai galima pasinaudot kaip nemokama irankiu nuoma :))

--
Pirciu irengimas: www.tavopirtis.lt