Tema: Re: ieškau nuomoti butą Kaune
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-04 11:06:28
as tai nezinau :) Bet kiti alpsta kai isgirsta zaliakalnis, arba senamiestis, arba laisves aleja :)
Kiekvienam savo :) O jei grynai mano asmenine nuomone tai nelabai yra tu prestiziniu. Yra tik geros, grazios veitos tiek viename tiek kitame rajone, lygiai taip pat kaip ir bjauriu vietu gali rasti tame paciame rajone. Pvz paimk centra - nenoreciau gyventi ozeskienes, gertrudos, birstono gavese, kur masinos metras nuo lango vaziuoja ir namai jokio remonto nemate nuo ... Bet paemus kokia putvinskio g, gali rasti ir ramiu vietu.

T:)