Tema: Re: Daugiabutis ir el. orkaite
Autorius: Aurimas B
Data: 2013-08-24 16:52:10
pas mus toks mastymas nes begaline biurokratija uzknisa, gal geriau ir
susimokėt, bet kai įsiveli į visokių prašymų rašyma, tai galva tik skauda o
tolko 0. ši atveju beveik garantotai lesto neleis didint galia del ivadinių
laidų, jei rasi pažystamą tada laidai jau bus geri ir pan.. kartais geriau
ypač tokias smuklmenas tyliai tvarkingai pasidaryt ir rami galva visiems..

"GunGame"  wrote in message news:kv79oe$h5b$1@trimpas.omnitel.net...

.... ir didziausia beda tame jog tokiu paciu yra vartotoju puseje ir paslaugu
tiekeju puseje ...