Tema: Re: Q: termofikato kryptis ?
Autorius: DasI
Data: 2013-08-19 11:22:45
On Sun, 18 Aug 2013 22:59:28 +0300, Night wrote:

> Na pagal fizika tai karstas visada virsuje, todel ji ten ir paduoti
> reikia. Tik idomus silumos paemimas - per gyvatuka. Siaip esu mates AT
> su gyvatuku viduje, bet tas gyvatukas naudojamas pvz. saules kolektoriui
> pajungti, kad backa sildytu dar, o ne silumai nuimti.
Nu jokio tchia stebuklo ner, pas mani akumuliacineje 4 konturaij yr, tai
pagal norus ir konfiguracija per vienus shiluma paduodi per kitus nujami.
Pats termofikatas gali rugti ten metu metais niekam netrugdydamas, o jei
kada susigalvosiu, jis dar naudotinas kaip termofikatas i saules
kolektoriu beslegiminei "drain-back" sistemai.