Tema: Re: TERPENTINAI, impregnantai...? :)
Autorius: vaidas100
Data: 2013-08-08 15:13:10
On 2013.08.08 13:47, Sail wrote:
> Klausimas ne man, nu bet nudazyk normaliais dazais ir tavo gyvenimui tu
> lenteliu uzteks. Vaikams gal jau teks perkalti, o gal ir ne.
> Perdaziau prejusiais metais 20 metu senumo nama, tai dar ilgam dailylenciu
> uzteks, labai labai ilgam.

Impregnavimas prieš dažus visvien gal reikalingas?
Kas yra geri dažai?
Tvorą Beckers dažiau tai nepasakyčiau, kad man patinka - atsilupinėja
šian bei ten po keletos metų :/
Kažkokiais super duper iš Duranus'o suoliuką dažiau - po pusmečio 50%
dažų nukrito... :/
Iš Senukų kažkokį pigų š pirkau supynėms įdealiai laiko... :/

Kuo pigesnius ne ekologiškus, ne vandens pagrindu dažus reikia pirkti? :)