Tema: Re: Odinė sofa +/-
Autorius: Vytautas
Data: 2013-07-09 01:53:34
cia tas suntia-nesunta pagal zmogu. man sedint ant betkokios odos labai
prakaituoja oda ir nesvarbu ar ziema ar vasara ir nesvarbu nuoga subine ar
su kelnem. cia tas pats ir su naturalia oda ir prastesnes kokybes ir labai
geros. net darbe kede siuvo specialiai vietoj geros naturalios odos uz ta
pacia kaina, nes kitaip negaliu
bet tokiu kaip as tikriausiai mazuma