Tema: Re: Pigus sprendimas terasos greziniu trafaretams?
Autorius: eimaz
Data: 2013-06-27 00:17:26
pas mane irgi skardiniai ortakiai, bet aš juos ir palikau. naudojau tik tai
daliai, kuri išlindus virš žemės ~30cm.
terasa ~25m2, bet su viengubu karkasu užteko ~20vnt gręžinių.

"Virgis"  wrote in message news:kqer1m$prs$1@trimpas.omnitel.net...

As naudojau skardinius ortakius. Juos galima naudoti daug kartu. Pries
naudojant antra ir kitus kartus perpjaudavau isilgai su bulgarke kita diena
po betonavimo ir surisdavau viela, kad neissiskestu.

"-Velnias-"  wrote in message news:kqekn3$ivt$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

turiu as tu pinigu.. bet mano devizas - nepermoketi ten kur nereikia.
pastebejau, kad gyvenimo eigoj daug susitaupo taip vadovaujantis.
Taigi, ka naudoti tiems grezinukams? Kokius vamzdiuz, kokie pigesni?
Amerikoje naudodavo tokius kartoninius vamzdius, sumieruoti jie net,
lengva pjaustyti ir pan. Pigu.
LT kazko panasaus nemaciau..

Va :) Pas mane greziniu gaunasi 100 vnt.