Tema: Re: Gyvenamasis namas vietoje ūkinio pastato?
Autorius: -Velnias-
Data: 2013-05-25 11:10:25
yra yra tokiu kambariu. UK jie labai mazi. siaip UK patys maziausi
namai, kotedzai vadinamieji ir siaip property visoje vakaru Europoje,
iskaitant ir skandinavija. taip jau 300 metu. bet 34 kv namo neteko
matyti ten.. zmogus gal kazka maiso so semi detached ar kazkuo..
cia ne esme, esme kad zmogus nori statytis tokiu proporciju nama. kas
mano galva neapsimoka. tadea geriau karavana pasistato ir tiek ziniu.