Tema: Re: savivarcio gruntui vezt
Autorius: eimaz
Data: 2013-05-21 01:17:54
aš prieš 4 metus ir po 70-80Lt už 4-ašį 20m3 tarakoną mokėjau Tarandėje. bet
tiesiog pasisekė, kad netoliese planavo statyt daugiabučius ir kasė gruntą.
kiek kitur tuo metu ieškojau, tai ~200Lt kainos buvo, jei iš toliau vežt.

"FwsA"  wrote in message news:knd9q8$pjb$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu bent, kad butu kaip pernai 100lt masina.
Per darbo diena manau drasiai galima padaryt 10reisu. Pernai man per diena
padare 15reisu (tik nezinau iskur tiksliai jie veze, bet nemanau, kad is
toliau nei 6km kaip kad as siulau).
gedas