Tema: Re: suvirinimo aparatai
Autorius: vaikis_dirba
Data: 2013-04-16 08:35:57
Tiksliai nepasakysiu, pirmasis ar antrasis variantas. Kabeliai tiesiog
labai trumpi ir skystoki. Jei gerai pamenu, ilgis apie 1,5m, uždėjau
~5m. Suvirintojas patenkintas. Tiesa ir masės kontaktą iškart keitėm,
nes tas tai grynakraujis kinietis. Elektrodo "deržakas" lyg ir po šiai
dienai gyvas. Kabelis buvo pirktas senukuose, lyg apie 12Lt/m.
Radau sąskaita. Pirkta 2012 05 17. IGBT200S. 490 Lt su PVM. Atvežė
nemokamai.