Tema: Re: ? prie to pa?io
Autorius: -Velnias-
Data: 2013-03-29 13:32:47
dalinai i iventiliacijos tema... kaimynas kuro pritruko. tai nusipirko
kazkokiu jobanu baltarusisku briketu. turejau visas ventiliacijas
uzdaryt ir shnairuot kaimyno pusen kol iskureno palete. dumai tokie
tirsti ir tamsus, neisivaizduoju ka ten per shuda deda i tuos briketus.
anam irgi nepatiko, bet tai negi nekurensi, ypac kai nuo suvalkijos kiles..