Tema: Re: Q: JAUKURAI
Autorius: Sail
Data: 2013-03-28 17:29:47
Totali prievarta. Aš jaukuruose sakau - duokit katilo tech pasą, man
garantijos nereik, pasileisiu pats.
O jie man fyg vam sako, negausi, jei paleidėjui duoklės nebus. Blet,
gaunasi, katilas be dokumentų, tarsi pavogęs būčiau.
Todėl jiems minusas už tai. Bet pliusas, kad jutube įdėję katilo valymo
filmuką.