Tema: Re: boileris ir duju sanaudos (tesinys)
Autorius: Leon
Data: 2013-03-26 10:14:42
o cia ir buvo pats smagumas. Paleidus biuleriuka, i namus uzvaziavau po
poros dienu, plem, ziuriu temepratura name: 27. Bet kaip tik tos dienos buvo
sauletos, tai nesigilindamas viska nurasiau, kad saule tiek prisilde. Dabr
kai galvoju, naiviai cia patikejau, kad saule gali tiek prisildyti, net
vasara tikriausiai sunkiai tiek prisildyti, bet ne minties gi nebuvo, kad
nuo boilerio cia......