Tema: Re: Lesto bajeriai
Autorius: skaitytojas
Data: 2013-03-22 16:19:52
as jauciu atjungimus jie suplanuoja is anksto, o po planai pasikeicia ir
nevisada apie pasikeitusius planus informuoja vartotojus. Man irgi eina
zinutes del tu atjungimu, o pagal signalizacijos log'us matau kiek realiai
ir ar is vis buvo atjungta. Tai visada atungimas trunka trumpiau nei
planuoja ,kas yra logiska, nes kaip kitaip suplanuosi nenumatytus atvejus.
Buvo atveju, kai atejo zinute kad atsaukia atjungima del oro salygu, taip
pat buvo ir kad neatjunge, nors planavoo. Siaip kaip tokiai gremezdiskai
didziulei kontorai, kokia yra Lesto, tai skaitau sistema dar gana padoriai
sustyguota ir netgi veikia.