Tema: Re: klausimai del langu
Autorius: finito
Data: 2013-03-22 11:57:29
Tavo vietoje bandyciau kviestis ta pacia firma kuri gamino langus (jei dar
egzistuoja) kad sutvarkytu, ar kita kokia talkova firmele.

Pvz pas mane buvo vienas langas kazkaip leido vienoje vietoje, pasirode, kad
varstomos dalies remas i vidu link paketo issirietes kazkiek. Tai meistrelis
tarp stiklo paketo ir remo dejo plastmasiuka kad stumtu rema isoren. Padejo.
Pats nebuciau sugalvojes niekaip.