Tema: Re: periodinis bildesys katilineje
Autorius: Kaban
Data: 2013-03-20 12:03:57
gali buti, kad ir duju katilas,nes itartinai arti jo bumsi, ant dienu profilaktika metine darys, tai uzklausiu meisterio

issipletimo indas yra sumontuotas, bet papildomai tikrai nedejau nieko kas hidraulinius smugius absorbuotu. Gyvenam sode, yra bendrijos grezinys su neblogu vandens spaudimu, tai tikrai logiskai atrodo patarimas ta absorberi susimontuot. Nes su 2 vaikais skalbiankos sukasi kasdien po 1-2 kartus, gal dar su kokiu maisytuvu sutampa - surezonuoja ir gaunasi smugis.

reziume, kaip ir kitiems matau, ne problema sitas bildukas, bet to amortiko mintis patiko

Pranesiu kaip sekesi po montavimu

---
Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/