Tema: Re: Gyvatukas shliapliuojasi
Autorius: Nioka
Data: 2013-03-11 21:37:54
Skirtingai nuo radiatoriu, gyvatukai niekada nebuvo shpiziniai.
Uz 300lt gali nusipirkt tik jungiama prie shildymo sistemos.
Tavo pajungtas prie karsto vandens (pagal skylutes kalkejima),
kaina  ~600lt (su nuolaida). Jaukuruose, lietuviski - Elonika.
Blogu atsiliepimu del kokybes negirdejau.
Ar Ermitaze bent pasake, kad ne visi tinka jungt prie vandens
cirkuliacijos sistemos?