Tema: Re: ifrezuot iledziamas rankeneles
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2013-03-06 20:54:05
aš maniau, kad tokią pirkau senukuose, bet dabar nebeįsitikinęs ar tokią, ar
su guoliu frezos viršuje. Bet kuriuo atveju pradėčiau ieškot būtent nuo ten.
Jei ten nebus - eit per įrankių parduotuves, koks nors festūlas tikrai,
manau turėtų

Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf
"Nioka"  wrote in message news:kh7t7h$d6k$1@trimpas.omnitel.net...

Atsiprasau , nepaziurejau.:)
Gal kur nors matet tokiu frezu Lietuvoj?