Tema: Re: Grindų sumuštinis KB
Autorius: finito
Data: 2013-01-28 14:05:38
Kam zaisti su lagemis nelabai suprantu. Pvz bute pas mane grindis
isbetonavo, islygino, isleksciavo taip, kad gavosi ant tiek lygu, kad net
stezkes nereikejo lieti, parketlentes klijavo tiesiai ant betono. Grindu
betonavimas Kaune man kainavo 20 Lt/m2 (darbas 10 Lt/m2 ir medziagos ~10
Lt/m2). Atvaziavo chebra su betono maisymo agregatu ir sunkvezimiu zvyro,
vietoje betona padare ir isliejo. Per viena diena!

Parketlentes buna "kalibruoto storio", t.y. suklijavus nereikia obliuoti ar
slifuoti, tiktai gruntuoji + lakuoji + poliruoji (arba alyvuoji, dazai). Jei
ir buna kokie betono nelygumai, klijai juos islygina. Grindims klijuoti
reikalinga beroc max 1mm / 1 m lygumo. Klijuojant parketlentes prispaudziama
kiekviena lenta pakol klijai sukieteja.

Placias masyvo lentas paprastai ir klijuoja (kad negirgzdetu), ir kala
cvekais prie OSB pagrindo (kad atlaikytu skersines jegas). Klijus naudoja
kiek girdejau elastinius, kad neatsoktu besipletinedamos nuo dregmes.
Tiksliau gal grindininkai meistrai papasakotu.

Siauresnes lentas (iki 100mm plocio) pakaktu tik klijuoti. Lentos turi buti
tam tikro max dregnumo kuriuo galima klijuoti, kitaip daug trauksis. Taip
pat patalpos oro dregme turi buti apie 50%. Priklijuotu lentu tiesiog
nejudini. Ziema kai sausa atsiras tarp lentu koks 0.5-1 mm tarpelis, vasara
jis dings. Kuo platesnes lentos, tuo platesnis tarpelis atsiranda.