Tema: Re: dregmes isemimas
Autorius: Darius-B
Data: 2013-01-17 22:56:19
Siandien vejas didelis, pastebejau dar keliose vietose serksno.
Viena serksno vieta patyrinejau detaliau: vejo izoliacija is difuzines
pleveles kaip ir ok, bet vienoj vietoj radau raukslele (paglamzyta plevele),
vatos gal ne taip kietai prigrusta ir vejas per ten lenda. Del aiskumo, uz
difuzines pleveles pakalimai, laukas.

"Darius-B"  wrote in message news:kd4720$h3k$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau, gal pas mane kitas variantas. Stogas apsiltintas ir dabar siltinant
lubas vienoj vietoj pastebejo kokiu 5ct monetos dydzio serksna. Vejuota
diena, gerai paieskojus galima uzuosti salto oro srauteli. Namas nesildomas,
temperatura apie 0..2 persalcius buvo -2. Galvoju jeigu viduj butu aukstesne
temperatura vietoj serksno butu vanduo.

"AurimasB"  wrote in message news:kd33d6$7m6$1@trimpas.omnitel.net...

Gal nevejai o tiesiog saltis jauciasi?, jaustis gali jei sienos dar buvo
dregnos ir dziudamos sudrekimo vata, arba is vidaus neuztikrinama garu
izoliacija, tada ta vata gali ilgai "dziut".

jei pucia vejas tai yra nesandaru, tai but negali, gal bejo izoliacijos
neirenge?