Tema: Re: Kaip mokėti už paslaugas už gruodį?
Autorius: bat0nas
Data: 2013-01-17 10:50:55
Būtent jie taip ir daro. Gal ir teisinga.. nes žmonės gali nesąmonių
privelti, o jie tiesiog gautą sumą padalina iš to, ko jiems reikia. Ir būna
arba permokėjimas, arba skola.

Bet čia su sąlyga, jei jie tuos patikrinimus daro.

"Donatas"  wrote in message news:kd85eq$brc$1@trimpas.omnitel.net...

As suprantu, kad Lesto taiko toki modeli , visai neziuri kiek zmogus
deklaravo "iki", pinigu gavimo momentu ima galiojanti tarifa ir suma
padalina , gauta kwh skaiciu prideda prie paskutinio teisingo(apskaiciuoto)
skaitliuko parodymo. Todel tai kad parasei , kad moki nuo - iki , nebetenka
prasmes, jei kazkas yra suklysta. Kai atsirado mano elektra buvo man
prizymeta gal metai kazkokie nesutapimai.
Taip kad mokant sausio 21d ir veliau sumokejes kazkokia suma senais
tarifais,  realiai busi sumokejes uz mazesni kieki kwh.

--
Donatas