Tema: Re: sandėliuko pirkimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2013-01-14 19:42:42
Parašiau meilą tau :)
Seniūnas sake, kad pas jį tikrai nereikia tvirtint.. Gal Pakso laikais reikėjo, dabar tikrai ne. Sakė galbūt užtektu pas notarą prie esamo plano surašyt kaip dalijami sandeliai, kur kieno teritorija - jei nepavyksta pagal esamus kambarius - grafiškai parodyt kur kas ir visiem sutikt. Dar stebėjosi, kad kvadratūra prie buto bylų yra išvis. Paprastai tokiu atveju visiem bendrasavininkiam priklauso proporcingai po tiek, kiek jie turi turto (jei gyventojai nesugeba dėl sutartinių išmatavimų).
Po to pridūrė, kad nežino dabartinės tvarkos, daug keitėsi viskas ir tokių dalykų nedažnai sutinka.

Ryt gausiu "kažką" iš kadastrų. Pasiėmiau bendrasavininkius ir rūsio planus. Dar yra name 8 "Negyvenamosios patalpos" be butų numeracijos, bet tiem atidėjau kitam kartui, gal šituose popieriuose kas pasimatys.

Gal kas gali pakomentuot apie kvadratus byloj ir sandėliukų atidalinimą supaišant/surašant info ant plano pas notarą?